duminică, 21 februarie 2010

Asta's eu.....


Vreau sa imi fac o autocaracterizare sincera fara bataie de joc, stiu ca poate o sa sune ciudat dar asta e adevaru si daca crezi, crezi!! Daca nu, nu imi pasa!!! Eu spun adevaru si il accept asa cum e!

Sunt Moshu, si nu sunt sigur ce sunt…Stiu doar ca e ceva intunecat in mine, ceva pe care il ascund! In mod evident nu vorbesc despre el, dar e acolo,intotdeauna e acolo! Ci cand “intunericul” iese la suprafata si ma conduce ma simt…sa zic asa “viu”…aproape imbolnavit de fior, de imoralitate complete…dar imi place…poate asta e si motivul pentru care pur si simplu nu ma impotrivesc lui…Nu vreau!..Nu stiu ce m-a facut ceea ce sunt, dar indiferent ce e ,a lasat un gol mare in mine. Oamenii simuleaza o gramada de lucruri, dar cand “intunericul” ma conduce simt cum le simulez pe toate, si le simulez foarte bine! Asta mie povara ce o port! Nu simularea ci “intunericul”…Am trait in acest intuneric mult timp…si asta a facut dea lungul timpului ca ochii mei sa se obisnuiasca cu intunericul, astfel bezna devenindu-mi lumea in care pot sa vad. Nu stiu de ce dar in momentul asta simt ca imi e foame de ceva diferit! Toti suntem nascuti liberi…dar nu stiu de ce in mine s-a nascut ceva liber, dar liber de tot ceea ce inseamna uman…Acuma nu mai e nevoie sa ascund cine sunt cu adearat!pentru ca mam saturat sa ma ascund in spatele unei “masti”…sunt ceea ce sunt si nu ai ce face!Ma accepti asa cum sunt si stai in preajma mea, sau ma renegi si dispari!....Stii de ce?...hai ca iti spun eu!!!...pentru ca cei pe care ii alegi sa fie in jurul tau te fac sa te cunosti mai bine!...Mi-am creeat o viata simpla…fac alegeri si nu ma uit inapoi!...Nu neg ,dar pot afirma cu propia mea gura…Sangele, uneori, ma scoate din minti! Mi-as dorii orce alta dependenta inafara de asta!..Chestia din mine a intrat prea devreme in mine, ceea ce ma face sa cred ca instinctual meu de a ucide nu va face decat sa se amplifice…Oare asa voi fii mereu?...un singur lucru v-a asigur…Nu sunt monstul pe care vil doriti!...Pot spune ca sunt ceva cu totul nou,cu propriile mele reguli. Dupa cum stiti un lup si-ar putea roade singur piciorul , asta arata cat de acut e simtul lui de supravietuire…La fel e si al meu!

Un comentariu:

  1. ba iti zic eu,stii ce esti!
    esti elevul,baiatul,fiul,prietenul,nepotul etc cuiva....e mai greu sa staibilim cine esti. :))

    RăspundețiȘtergere